Referere til dette bildet andre steder på foto.no: klipp og lim følgende tekst (ta med klammeparentesene): {bilde_74891} Det vil da bli automagisk laget en link til bildet fra teksten din.
Bra utgangspunkt og ide. For meg vinner bildet komposisjonsmessig på om du kutter vekk de to nederste samt den til venstre av stjernene. Uheldigvis ligger ikke da fokuse helt riktig. Tror også at jeg hadde likt bedre at bena brøt kraftigere i farge.
Rune N.
Syns ikke du har lykkes helt med dette. Ser potensialet i former og linjer, men det ble likevel for tamt. Tror kanskje at det hadde vært bedre om utsnittet ditt hadde vært enda tettere, slik at asfalten i bakgrunnen hadde vært borte, og at bena hadde vært mer inn i bildet.
mvh
Rune
Ann F.
Takk for kommentarer og innspill.
Bildet var egentlig ikke plannlagt, jeg satt og lekte meg med fortau-utsnitt i søkeren når bena dukket opp, men selv liker jeg sluttresultatet selv om det nok hadde blitt annerledes hvis jeg hadde hatt en modell jeg kunne regissere - også med skofargen.
Mvh Ann
Birna R.
komp. er for tilfeldig og det vises f.eks. ved den øvre delen, som ikke ''passer'' i forgrunnens struktur. siden bena, som liksom er kontrapunktet her og bærer av innhold, ligger i samme region av bildeflaten, må helhetsinntrykket bli for tannløst og intetsigende.
akkurat dette bildet kan neppe beskjæres slik at det blir ''bedre'', men du kan ha idéen med deg i bakhodet ved neste korsvei. velg da et tettere og mer bevisst utsnitt og enten vent på (eller kommander) det menneskelige hovedmotivet inn i rett posisjon, som i mine øyne bør være i for-, ikke i bakgrunn.
Du må være logget inn for å kunne kommentere bildene på foto.no.
mvh
Rune
Bildet var egentlig ikke plannlagt, jeg satt og lekte meg med fortau-utsnitt i søkeren når bena dukket opp, men selv liker jeg sluttresultatet selv om det nok hadde blitt annerledes hvis jeg hadde hatt en modell jeg kunne regissere - også med skofargen.
Mvh Ann
akkurat dette bildet kan neppe beskjæres slik at det blir ''bedre'', men du kan ha idéen med deg i bakhodet ved neste korsvei. velg da et tettere og mer bevisst utsnitt og enten vent på (eller kommander) det menneskelige hovedmotivet inn i rett posisjon, som i mine øyne bør være i for-, ikke i bakgrunn.